ez.blog.új.

A régi blogom eltűnt.nem tudok belépni.ez van helyette addigis

Friss topikok

  • BAndi: Séta Rulez! (2007.07.02. 18:43) oktató
  • Szecska koma: Te a fürdőben laksz bazzeg??? :)) Amúgy meg azt nem mondta senki, vagy vedd föl a telefonodat, va... (2007.07.02. 00:20) bejegyzés
  • Dreamcatcher: erről nem tudtam ,de köszi a felvilágosítást (2007.06.28. 10:45)
  • Dreamcatcher: jahm.tényleg.God is black...yes she is...:)én csak a patriarchális gondolkozású nyugati kultúrkör ... (2007.06.23. 08:31) fuckyouall
  • Szecska: Honnan tod hogy az Isten nem egy néger nő???? (2007.06.19. 00:45) I wish only on night rest ,nothing more...

Linkblog

HTML

2007.08.09. 12:25 Dreamcatcher

ég veletek!

hát ,kedves barátaim és ismerőseim ez itt a blogom utolsó bejegyzése.megtaláltam amit kerestem és feleslegessé vált.meghagyom ezt a blogolás dolgot azoknak ,akik értelmes dolgokra használják...olvassátok például a Yetit az enyém helyett is:)ő a nagy király:)

minden ami történt ,jó okkal történt és én hálás vagyok érte.ezentúl ahelyett ,hogy elmélkednék az életről , úgy döntöttem ,elkezdem újra élni.és ezt már Én élem majd...életemben először...


"félig kész csak ,mit az Út neked ad
hogy te találhasd meg Önmagad..."
(A.D.)





Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://daywalker.blog.hu/api/trackback/id/tr70135943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása