ez.blog.új.

A régi blogom eltűnt.nem tudok belépni.ez van helyette addigis

Friss topikok

  • BAndi: Séta Rulez! (2007.07.02. 18:43) oktató
  • Szecska koma: Te a fürdőben laksz bazzeg??? :)) Amúgy meg azt nem mondta senki, vagy vedd föl a telefonodat, va... (2007.07.02. 00:20) bejegyzés
  • Dreamcatcher: erről nem tudtam ,de köszi a felvilágosítást (2007.06.28. 10:45)
  • Dreamcatcher: jahm.tényleg.God is black...yes she is...:)én csak a patriarchális gondolkozású nyugati kultúrkör ... (2007.06.23. 08:31) fuckyouall
  • Szecska: Honnan tod hogy az Isten nem egy néger nő???? (2007.06.19. 00:45) I wish only on night rest ,nothing more...

Linkblog

HTML

2007.07.01. 19:21 Dreamcatcher

bejegyzés

megjelent az iPhone.Valamiért már nem akarok ilyet.Nincs rá szükségem ,de ez sosem szokott visszatartani.Mellesleg megsült a sültkrumpli.És egy barátom sokra értékelte az egyik kedvenc könyvemet.Mégsincs jókedvem.Ez az idióta időjárás meg elmehet a francba....Szerintem majdnem két hónapja nem takarítottam ki a szobámat ,most túlesetem rajta ,hát ,ehh...nagyon durva dolgokat találtam.Több pók volt ,mint nem pók.Én szeretem a pókokat.De tényleg.A pók aranyos állat.De csak módjával.most viszont elmenekültek....hehe.A fürdőszobában lévő vízkőről meg nem is beszélek...

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://daywalker.blog.hu/api/trackback/id/tr25109600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szecska koma · http://kurvapicsaba 2007.07.02. 00:20:27

Te a fürdőben laksz bazzeg??? :)) Amúgy meg azt nem mondta senki, vagy vedd föl a telefonodat, vagy hívj vissza...
süti beállítások módosítása