ez.blog.új.

A régi blogom eltűnt.nem tudok belépni.ez van helyette addigis

Friss topikok

  • BAndi: Séta Rulez! (2007.07.02. 18:43) oktató
  • Szecska koma: Te a fürdőben laksz bazzeg??? :)) Amúgy meg azt nem mondta senki, vagy vedd föl a telefonodat, va... (2007.07.02. 00:20) bejegyzés
  • Dreamcatcher: erről nem tudtam ,de köszi a felvilágosítást (2007.06.28. 10:45)
  • Dreamcatcher: jahm.tényleg.God is black...yes she is...:)én csak a patriarchális gondolkozású nyugati kultúrkör ... (2007.06.23. 08:31) fuckyouall
  • Szecska: Honnan tod hogy az Isten nem egy néger nő???? (2007.06.19. 00:45) I wish only on night rest ,nothing more...

Linkblog

HTML

2007.06.27. 08:25 Dreamcatcher

oktató

A régi-új autóoktatóm minden látszat szerint igyekszik porig alázni.Kirendelt reggel hatra a budaörsi oktatópályára ,majd olyan stílusban beszélt velem ,mintha általános iskolás diák volnék.Van egy olyan sanda gyanúm ,hogy az előző oktatóm nem mondott rólam túl jókat(állítólag oktathatatlan vagyok...ezt nekem miért nem mondta szemtől szembe?) és el tudom képzelni ,hogy az is böki a csőrét ,hogy annak idején nem vártam rá heteket ,míg megérkezett az új autója.Így ,4 forgalomban eltöltött óra után ,ma megint rutinpályán gyakoroltunk.Alapokat.Az már csak hab a tortán ,hogy szerinte legalább 30-40 órát kellene vennie mindenkinek ,mielőtt elmegy vizsgázni.

Az egész majdnem nevetséges történet ,csak az a baj, hogy túlságosan magamra vettem.Semmi értelme adni egy ilyen frusztrált és körülményeskedő ember véleményére ,mert semmi nem lesz tőle jobb ,sőt.Dehát ilyen az emberi természet.most alszom egy kicsit aztán elmegyek dolgozni.

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://daywalker.blog.hu/api/trackback/id/tr97106807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szecska koma · http://kurvapicsaba 2007.06.28. 17:41:09

ha az megnyugtat én is cseréltem oktatót, és én is hasonló okok miatt. velem bazmeg senki ne beszéljen úgy, mint ahogy azt az első oktatóNŐM (!!!) gondolta. a második egész normális volt. azért vicces bazmeg, h úgy viselkednek mintha ők kulázták volna az oxigént a földre, pedig hát azért nah... vezetni sokan tudnak jól (sokan nem) de ő asszem nem tudna sok munkát elvégezni. szóval nem erre kéne verniük a faszukat. amúgy meg pár kivételt leszámítva lógatják a pöcsüket, majd óbégatnak, hogy nem tartod be a meg nem adott instrukciókat. szóval nemhiszem h veled van a baj...

Gabi 2007.07.01. 18:52:53

Jaja, az enyém is egy gyökér volt. nem mondta meg mit kell csinálni aztán ordibált h miért nem csinálom jól. igazából úgy tűnik gennyes fajzat többnyire, tisztelet a kivételnek.
süti beállítások módosítása